Autor |
Wiadomość |
Shini
Administrator
Dołączył: 29 Lip 2008
Posty: 372 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lututów
|
Wysłany:
Nie 12:58, 10 Maj 2009 |
 |
Szperając na forum mo.com znalazłem topic mówiący o ograniczonej liczbie strzał w kołczanie. Nie znalazłem tam żadnej odpowiedzi administratora czy moderatora jednak warto by na ten temat podyskutować.
Osobiście myślę, że takie zastosowanie ma u mnie plus oraz minus.
Plus: Gra zyska na realistyce, każda sekunda będzie ważna i nie będzie spamu strzałami.
Minus: Może irytować, że w najważniejszym momencie walki zabrakło ci strzał.
Co o tym myślicie ? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|
 |
Reqler
Nieumarły
Dołączył: 06 Kwi 2009
Posty: 67 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szwecja
|
Wysłany:
Nie 13:00, 10 Maj 2009 |
 |
Ograniczona ilosc strzal w kolczanie to chyba sprawa oczywista?
Nie ma co dyskutowac na ten temat. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Shini
Administrator
Dołączył: 29 Lip 2008
Posty: 372 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lututów
|
Wysłany:
Nie 13:03, 10 Maj 2009 |
 |
Dyskutować zawsze można Nei chodzi mi w tym o ty aby pisać do twórców MO lub bulwersować się. Bardziej mi chodzi o rozpisanie jak można to wykorzystać itd. Po prostu wyrazić opinię. Od tej chwili będę zamieszczał takie topici systematycznie. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Skorpion
Moderator ViP

Dołączył: 29 Mar 2009
Posty: 143 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa
|
Wysłany:
Nie 13:27, 10 Maj 2009 |
 |
Oczywiście że ograniczona ilość strzał w kołczanach, jest dobra. Twórcą zależało na realistce i jak widać solidnie do niej dążą. Gdyby jeszcze wprowadzili męczenie się bohatera podczas walki i biegu, był by cud, miód i orzeszki .  |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Artex
Nekromanta
Dołączył: 29 Kwi 2009
Posty: 159 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 13:37, 10 Maj 2009 |
 |
Jeśli chodzi o realizm to oczywiście powinna być ograniczona, z możliwością przeładowania kołczanu .
Jeżeli ktoś się ma tu męczyć to łucznicy tym bardziej, naciągnięcie cięciwy to nie przelewki  |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Shini
Administrator
Dołączył: 29 Lip 2008
Posty: 372 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lututów
|
Wysłany:
Nie 13:38, 10 Maj 2009 |
 |
Ale żeby twórcy nie przesadzili z ilością - 5strzał na kołczan : p
Co będzie po tym jak się strzały skończą ? Musi być ładna animacja wkładania nowych strzał ! :) |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Myszorak
Nieumarły Nekromanta
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 213 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Nie 16:01, 10 Maj 2009 |
 |
Oczywiście, że ograniczona ilość strzał to podstawa bo co to za realizm jak łucznik będzie miał niekończące się strzały, a co do ilości strzał to najbardziej realistyczne wydaje mi się 20 sztuk ale to trochę przy mało więc wydaje mi sie że będzie z 50 |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Silent
Czarny Rycerz
Dołączył: 12 Maj 2009
Posty: 137 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kalisz
|
Wysłany:
Wto 20:14, 12 Maj 2009 |
 |
Cytat: |
a co do ilości strzał to najbardziej realistyczne wydaje mi się 20 sztuk ale to trochę przy mało więc wydaje mi sie że będzie z 50
|
no by trochę popsuło grywalność
wyobraź sobie że jesteś z party w jaskiniach i podczas ostatniej walki z bossem kończą ci się strzały
dobrym bajerem byłoby możliwość robienia własnych strzał |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Myszorak
Nieumarły Nekromanta
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 213 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Wto 21:09, 12 Maj 2009 |
 |
Przed taką wyprawą warto zaopatrzyć się w większą ilość strzał ;p będę chyba jakieś sloty na ekwipunek to pewnie będzie można wziąść z 3 paczki po 50.  |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|