Autor |
Wiadomość |
Reqler
Nieumarły
Dołączył: 06 Kwi 2009
Posty: 67 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szwecja
|
Wysłany:
Pon 16:52, 06 Kwi 2009 |
 |
MO jest stworzony głownie do tego byś był wstanie oglądać świat oczami twojej postaci.Nie będzie opcji by ujrzeć siebie w trzeciej osobie, jedynym wyjątkiem będzie jazda konna (ale i tak podczas używania broni/innych akcji będzie first person view).
Twoja postać (w oknie postaci) będzie głownie w 3D z umiejętnościami oddalania,obracania i przybliżania obrazu(Jeśli ktoś grał w Obliviona wie o co chodzi).Jeśli będziesz chciał zobaczyć jak twoja postać się prezentuję będziesz w stanie ujrzeć swoje odbicie w przedmiotach które będą odbijać twój obraz(np. lustra).
Info brane z oficjalnego forum o MO.
Myślę że interesująco to rozwiązali. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|
 |
Shini
Administrator
Dołączył: 29 Lip 2008
Posty: 372 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lututów
|
Wysłany:
Pon 16:59, 06 Kwi 2009 |
 |
Pierwsze info. na temat Mortal Online mówiło i widoku FPP. Lustra, tafla wody - wszystko jest cudne. Dlatego ta gra będzie wyjątkowa.... W tej grze wojna będzie piękna... |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Dragon
Administrator
Dołączył: 26 Paź 2008
Posty: 74 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Area 11
|
Wysłany:
Pon 19:08, 06 Kwi 2009 |
 |
Widok z pierwszej osoby to jak dla mnie zaleta MO, wszystko będzie się
wydawać bardziej realistyczne. Ciekawe jak będzie wyglądać interfejs,
może nawet nie będzie go widać podczas gry jak to było na gameplayu. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Shini
Administrator
Dołączył: 29 Lip 2008
Posty: 372 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lututów
|
Wysłany:
Pon 19:13, 06 Kwi 2009 |
 |
Widac na gameplayu ^^ Mnie najbardziej interesuje wyprawa na BOSSA  |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
neQ
Goblin
Dołączył: 05 Kwi 2009
Posty: 24 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łuków
|
Wysłany:
Pon 20:02, 06 Kwi 2009 |
 |
Hmm jak sobie pomyślę o cudownych hitboxach :]
Nie mogę się doczekać. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Reqler
Nieumarły
Dołączył: 06 Kwi 2009
Posty: 67 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szwecja
|
Wysłany:
Pon 20:17, 06 Kwi 2009 |
 |
Mnie tez te hitboxy ciekawia.
Bo na gameplayu jak walcza to niezbyt z tymi hitboxami .
Ale maja jeszcze duzo czasu do wakacji : > |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Artex
Nekromanta
Dołączył: 29 Kwi 2009
Posty: 159 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 18:22, 29 Kwi 2009 |
 |
Oj tak... zapowiada się ciekawie...
Jestem ciekaw tylko czemu są tacy niekonsekwetni co do widoku. FPP to FPP, a na mouncie zawsze można sobie jakoś poradzić...
Reqler napisał: |
Ale maja jeszcze duzo czasu do wakacji : > |
Dużo? Kiedy oczekujesz na "tą jedyną" (grę oczywiście xD) to 2 miesiące są igraszką . |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Reqler
Nieumarły
Dołączył: 06 Kwi 2009
Posty: 67 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szwecja
|
Wysłany:
Śro 18:52, 29 Kwi 2009 |
 |
Do czekania tak ale do robienia duzo.
Czytalem ostatnio ze bedzie 10 hitboxow, po 2 na konczyne + klata i glowa, nie jest zle : D |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Artex
Nekromanta
Dołączył: 29 Kwi 2009
Posty: 159 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 16:25, 30 Kwi 2009 |
 |
Reqler napisał: |
Czytalem ostatnio ze bedzie 10 hitboxow, po 2 na konczyne + klata i glowa, nie jest zle : D |
Czy ja wiem? W starych grach (Arx Fatalis świeży nie jest) można było odrąbać każdą kończynę + głowa, co dawało pięć miejsc uderzenia. W [link widoczny dla zalogowanych], mamy 20 stawów (każdy można kontrolować, uderzyć, urwać!), ale gra jest oparta tylko na walce, jest ona darmowa i zajmuje tylko parę Mb x) |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Myszorak
Nieumarły Nekromanta
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 213 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 16:45, 30 Kwi 2009 |
 |
Ale co by nie było hitboxy na pewno nie są czymś co można znaleźć w każdym MMO, jak dla mnie mogą być tylko podstawowe (głowa, ręce, nogi, tułów), a i tak będę bardzo zadowolony. No i oczywiście przydała by się opcja typu uderzenie w nogę i wróg kuleje czy szansa na wytrącenie broni z ręki przeciwnika ale to raczej tylko moje marzenia  |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Shini
Administrator
Dołączył: 29 Lip 2008
Posty: 372 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lututów
|
Wysłany:
Czw 18:00, 30 Kwi 2009 |
 |
(A Ja ubliżam Dragonowi xD ?) Fajnie by było jak np. się idziemy zabić smoka a żeby nie latał to rozwalić mu skrzydła  |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Artex
Nekromanta
Dołączył: 29 Kwi 2009
Posty: 159 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 18:14, 30 Kwi 2009 |
 |
Myślisz że prędzej uwalisz smokowi skrzydła niż go zabijesz?
A zresztą wystarczy zaprezentować smoki jako istoty do bólu honorowe, co nie pozwala im uciekać. Już mamy wyjaśnienie dlaczego smok zawsze walczy . |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Myszorak
Nieumarły Nekromanta
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 213 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Czw 20:34, 30 Kwi 2009 |
 |
Hmmm walka z latającym wysoko smokiem ciskającym w ludzi na dole ogniste kule..... to by było zbyt piękne aby mogło być prawdziwe  |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|