Autor |
Wiadomość |
Shini
Administrator
Dołączył: 29 Lip 2008
Posty: 372 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lututów
|
Wysłany:
Śro 16:31, 10 Cze 2009 |
 |
Trupy w Mortal Online, nie będą znikać od razu lub zapadać się w ziemię ( np. WoW ).
Ciała będą rozkładać się ok. 48h
Wiecie jak będzie to wyglądać po wielkich Bitwach ^^ ? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|
 |
Ziben
Nieumarły
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 65 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 16:38, 10 Cze 2009 |
 |
Dokładnie tak jak było w UO tyle że to trwało jakieś 3-4 godziny. Ciekawe rozwiązania, szczególnie dla systemu full-loot.
Wyczytał może ktoś jak będzie działał system kiedy zginiemy? Czy będziemy lecieć naszym duszkiem (devą) do uzdrowiciela lub ktoś nas będzie mógł resnąć, czy po prostu będziemy się restartować w jakimś save spocie? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Artex
Nekromanta
Dołączył: 29 Kwi 2009
Posty: 159 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 16:46, 10 Cze 2009 |
 |
Będziemy się respić w jakimś bliżej (jeszcze) nieokreślonym miejscu i mamy pewien okres czasu (5 min?) na dojście do naszego trupa, albo na ożywienie go (to chyba zanim się zrespimy, chyba będzie podobnie do Neverwinter Nights), do tego czasu zabieranie naszego loota karane jest rangą złodziejaszka (można nam wklupać niemal bezkarnie), ale po tym określonym czasie każdy może nam przywalić. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Shini
Administrator
Dołączył: 29 Lip 2008
Posty: 372 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lututów
|
Wysłany:
Śro 16:48, 10 Cze 2009 |
 |
Cytat: |
do tego czasu zabieranie naszego loota karane jest rangą złodziejaszka |
Chyba że... nikt nie widzi ^^ |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Artex
Nekromanta
Dołączył: 29 Kwi 2009
Posty: 159 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 16:50, 10 Cze 2009 |
 |
Shini napisał: |
Cytat: |
do tego czasu zabieranie naszego loota karane jest rangą złodziejaszka |
Chyba że... nikt nie widzi ^^ |
Musisz się ukrywać, aż do czasu zniknięcia rangi, albo jakoś ją ukryć (system flagowania jest cholernie skomplikowany, nie wyobrażam sobie żeby był on w stanie dobrze działać, ale...nie wiem czy da się ukryć jakąś "rangę" ), ew. mieć taką obstawę że nikt cię nie tknie. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Myszorak
Nieumarły Nekromanta
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 213 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 17:02, 10 Cze 2009 |
 |
Shini napisał: |
Trupy w Mortal Online, nie będą znikać od razu lub zapadać się w ziemię ( np. WoW ).
Ciała będą rozkładać się ok. 48h
Wiecie jak będzie to wyglądać po wielkich Bitwach ^^ ? |
Jeszcze niech dodadzą sępy jedzące ciała i było by bosko ;] |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Silent
Czarny Rycerz
Dołączył: 12 Maj 2009
Posty: 137 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kalisz
|
Wysłany:
Śro 18:35, 10 Cze 2009 |
 |
wow Left 4 dead będzie zamiast MO  |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
Ziben
Nieumarły
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 65 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Śro 19:25, 10 Cze 2009 |
 |
Artex napisał: |
Będziemy się respić w jakimś bliżej (jeszcze) nieokreślonym miejscu i mamy pewien okres czasu (5 min?) na dojście do naszego trupa, albo na ożywienie go (to chyba zanim się zrespimy, chyba będzie podobnie do Neverwinter Nights), do tego czasu zabieranie naszego loota karane jest rangą złodziejaszka (można nam wklupać niemal bezkarnie), ale po tym określonym czasie każdy może nam przywalić. |
Nein, nie będzie respienia! Już zadałem pytanie na oficjalce. System będzie dokładnie jak w Ultime Online - padamy, ciało na glebę i jesteśmy devą. Devę może ktoś ożywić (np. nasz kompan) albo jakiś healer NPC.
Co do lootowania - dokładnie tak samo jak w Ultimie Online. Jeżeli nie będziemy PK to za lootowanie grozi status gray - każdy może nas zaatakować bez winy. Chyba że lootnie nas ktoś z gildii z którą mamy wojnę, lub ktoś kogo sami zaatakowaliśmy (pierwsi), a on nas ubił. Nie wspominam o PK bo im to raczej nie robi różnicy. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|